Muutama selittävä sananen..

Olen siis minä, kolmisenkymmentä (argh!), naispuolinen, äiti (toinen argh!), koiranomistaja, ja kaikkea muutakin sekalaista. Pistin pystyyn tämän blogin, kun en tahdo tunkea askartelujani pääasialliseen päiväkirjaani. Siis täältä löytyy vain raakaa näpertelyä, vaviskaa...

En oikein osaa ottaa itseäni vakavasti askartelijana; toki aina olen jotain värkkäillyt, mutta kotona vanhempieni asenne on ollut se, että itsetehty ei ole hyvä. Varsinkaan jos itsetekijä olen minä... Joten kommentointiin olen tottunut, ja mielipiteenne ovat kovin mieluisia, kiitos.

Enimmäkseen tänne ilmaantunee käsilaukkuja, jotka olen tehnyt vanhoista kirjoista. Siitä puuhasta innostuin äskettäin, ja se oikeastaan tämän blogin sai aikaan. Kerron toki jotakin aina tekeleistä, mutta yritän pitää pääpainon kuvissa. Käsilaukkujen lisäksi tykkään kovasti tehdä kuvia puuhun polttokolvilla, piste kerrallaan. Vanhoista töistä ei juuri ole valokuvia, sääli, mutta uudet kuvaan kyllä.

Olen perheen/suvun musta lammas, luulen, epäsosiaalinen ja itsepäinen, kerrassaan petojen sukua: susi jo syntyessään. Katsotaan siis mitä saan aikaiseksi.

Heli proudly presents: Black Sheep Works!