Huoh. Jos voi mennä suunnitelmat myttyyn, niin tottahan ne sen tekee... Tänään oli ATC-tapaaminen, tai millä nimellä sitä tahtookaan kutsua. Lupasin olla siellä ellei maailma kaadu. No, ei se kaatunut, mutta poika on kipeä, minä olen kipeä ja mikä parahinta, toinen koirakin on kipeä. Riemukasta... Toivottavasti tapaaminen meni hyvin ja sellainen saadaan järjestettyä toistekin. (En kai mä sentään voi aina olla kuumeessa, enhän?) Tarkempia tietoja tapaamisesta, jo menneestä siis, Anskun kammarissa. Olettaisin, että jos jossakin, niin ainakin siellä kerrotaan myös tulevasta...

No, kortteja olisi kuitenkin ollut vaihdeltavaksi. Olin reipas ja kuvasinkin ne, tässä kehno kokoelma uusista.

1421164.jpg

Tarkemmin kuvia pääsee katsomaan picasasta, linkki tuolla sivupalkissa tahi sitten tässä. Muitakin uusia on, mutta pidetään toistaiseksi filmitähtivaihdon kortit salassa... Aina vain: jos joku tahtoo vaihtaa niin mielelläni vaihdan.

Jep. Olin sitten Kirppiksellä, jos satuitte näkemään. Kiitoksia vielä Annamarille ja kaikille muillekin, oli kerrassaan mielenkiintoinen ja hauska kokemus! Kun kerta linkitellään, niin Ylen Kirppiksellä on sivunsa täällä.

Silloin kun ihmettelin maailmaa messuilla, tein siellä laukkuja. Neljä sain valmiiksi, mutta yhdestä niistä ei ole edes kuvia.Toiset kolme yhteiskuvassa tässä:

1421162.jpg

Tarkempia kuvia näistäkin, ja enemmän, picasassa. Linkki -yllätys yllätys- myös tuolla sivun vasemmassa laidassa.

Ja sitten vielä... (Tämän siitä saa kun ei ehdi päivittää tarpeeksi usein blogiaan. Sitten on kaikki tehtävä kerralla.) Olen osallistunut yhteen decoon, joten en liene mikään kovin pätevä opastaja. Horror movies deco on kuitenkin odottamassa osallistujiaan, enkä olekaan ainoa joka ei tiedä mikä on homman nimi.... Paremmin asioista kertoo Decola. Kuitenkin, ainakin itse olen ymmärtänyt asian näin, että deco on pieni vihko, joka kiertää osallistujalta toiselle ja jokainen kuvittaa siihen yhden sivun tahi aukeaman. Kun kaikki sivut ovat täynnä, deco palaa sen aloittajalle, joka saa sitten nauttia toisten taideteoksista.

Mitäs vielä...? Kiitoksia jälleen kerran kaikille ihanille ihmisille kauniista sanoista. Mukavaa kevään alkua!