Ansku haastoi kertomaan, mistä blogini  sai nimensä. No siis.... Siihen on montakin syytä. Sudet on ylikaiken lempieläimiäni, toteemieläimeni ja kaikkea sellaista. Siis olen susi lampaan vaatteissa, kun ei musta mitään petoeläintä saa... Mulla on monta tatuointia joissa on susi, ja vastapainoksi on tuo lammas nilkassa (tuo tuossa reunassa siis, kirjoittajan kuvana) -tosin kintussa hän on valkoinen. Ihan itse joskus piirsin lehden kulmaan kun yritin selittää tatuoijalle millainen on pieni tikkulammas joka pomppii poink-poink-poink. Siitä siis lammas. Ja koska meillä kotona äidin ja isin luona ei askarreltu, perskule, niin olen sukuni musta lammas. Ja ihan vitsinä heitin miehelleni että täytyyhän sitä keksiä kansainvälinen ja vaikuttava nimi, ettei tartte sitten vaihdella kun olen suuri ja kuuluisa, jotain vaikka että Black Sheep Family. "Hmm... eiks joku klaani olis vaikka parempi?" Black sheep clan.. ei sovi mun korvaan... Töissä mun niskoilla on sellainen asiakas jota en käy tässä paljastamaan, mutta paikannimi ja works, joten kähvelsin sieltä: Black sheep works. Ja itseä hihitytti että musta lammas toimii...

Siinäpä se sekavasti... Haastan jatkamaan vaikkapa hmm.. Marikin, The Pipaleen ja hmm... Satunnaisia sattumuksia.